Cardcetera speelt voor Sinterklaas

~~ English version here! ~~

Speculaas bakken hoort voor ons bij Sinterklaas!

Speculaas bakken – het hoort voor ons bij Sinterklaas!

De Sinterklaasperiode is misschien wel de leukste periode van het jaar – kinderen kijken gespannen naar hun schoen (komt Sinterklaas langs die avond?!) en volwassenen zijn druk bezig met het maken van surprises en gedichten. Er hangt een mysterieus sfeertje – van wie krijg je een cadeautje en welke surprise hoort er bij? Lekker pepernoten en speculaas eten en misschien ook zelf bakken. Ja misschien vinden wij van Cardcetera Sinterklaas wel leuker dan Kerst – al heeft zo’n mooie boom in huis, met veel kaarten in de bus en een glaasje glühwein toch ook wel wat… Weet je wat, we kiezen gewoon niet tussen Sint en Kerst – goed?

Maar, we spelen dit jaar wel voor Sinterklaas! Af en toe krijgen wij namelijk de vraag of we kaarten willen geven aan een mooi project – soms een officieel project als Project Postvriend, soms ook van een klant met een penvriendin in een land waar het moeilijk is om aan kaarten te komen. We kunnen niet aan alle projecten meedoen – maar nu het Sinterklaastijd is willen we graag wat extra’s doen. Daarom Uitsnede, witte achtergrondkun jij nu ons vragen om een set van 10 kaarten aan iemand toe te sturen – iemand waarvan jij denkt ‘die kan wel een cadeautje gebruiken,’ om welke reden dan ook. Dat kan een leuke reden zijn – jullie zijn al 10 jaar penvriendinnen – maar ook een steuntje in de rug reden – je moeder is door haar rug gegaan en moet rust houden.

Laat ons weten wie jij een verrassing gunt en waarom dat zo is. Kiezen we deze persoon uit? Dan krijg jij van ons ook een set kaarten! We geven in totaal 3 keer 2 sets weg – verdeeld over de reacties op het Nederlandse en Engelse blog.

Hoe doe je mee?

  1. Plaats uiterlijk 30 november 2013 een reactie waarin je aangeeft wie je waarom zo’n mooie set kaarten zou gunnen.
  2. Stuur ons een berichtje op Facebook of een mailtje op info@cardcetera.com met zowel het adres van de persoon die jij wil verrassen en je eigen adres.
  3. Je kunt maximaal 1 keer meedoen, dus maximaal 1 persoon opgeven.
  4. Wil je meer kans maken, like ons dan ook op Facebook, volg ons op Twitter en deel deze actie op Facebook en / of Twitter. Hoeft niet – maar je hebt er een extra winkans bij als je het wel doet.

Op zondag 1 december bepalen we de 3 winnaars en sturen we de pakketten op. 5 december plaatsen we de namen ook op ons blog en op Facebook!

Over Astrid

Duizendpoot, freelance tekstschrijver & redacteur & projectleider, wannabe schrijver van niet een maar twee boeken, fanatiek lezer, eigenaar webshop in kaarten Cardcetera, eigenaar tekstbureau Flytande, vrouw, zus, dochter, vriendin, hobby kok, dol op post, levensgenieter, hardloopster. Al deze onderwerpen komen (uiteindelijk) vast aan bod in een of meerdere blog berichten.
Dit bericht werd geplaatst in Acties en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Cardcetera speelt voor Sinterklaas

  1. Pingback: Cardcetera and Sinterklaas: win a set of postcards | Cardcetera

  2. bianca zegt:

    Ik gun het mijn dochter, zodat ze kan delen met haar penvriendin in India. En het leuke is, vroeger, 20 jaar terug had ik een penvriend in India, hij kreeg net als ik een dochter, en nu schrijven onze dochters met elkaar. Hoe leuk is dat!!

  3. rebecca zegt:

    Mocht ik winnen, dan gaan ze ook naar mijn dochter, die weliswaar met haar beste vriendin op school zit, maar die haar vriendin toch om de zoveel tijd verrast met een kaartje of een briefje. Ik denk dat ze dat ‘ouderwetse’ van mij heeft, plus het feit dat ze natuurlijk ook zelf graag post krijgt… Daarenboven houdt ze van toffe en unieke spulletjes, dus de kaartjes zouden zeker in de smaak vallen!

  4. Mirjam zegt:

    Ik gun een medeblogster deze kaarten. Dit is haar blog: http://lieslvsboulimia.blogspot.nl/2013/11/blog-post.html Ik vind het knap dat ze zich zo openstelt en meedoet aan de November Geefmaand, terwijl ze het niet makkelijk heeft.

  5. Sophie Rijkeboer zegt:

    Ik kreeg onlangs een kaart van een jonge postcrosser, ik was de eerste die een kaart ontving van haar. Ik las haar blog en begreep dat ze geen makkelijk leven heeft. Ik heb contact met haar gezocht en nu wisselen we pakketjes uit, mijn keuze is dua voor Meg uit Rugby UK ,Dit is haar blog http://small-and-strong.blogspot.com

  6. sjakiefiets zegt:

    Ik gun het Astrid omdat ze mijn lieve super lieve vriendin is en dit is al zo voor best wel lang, zeker zo een twaalf half jaar en ze woont ver weg

Geef een reactie

