Project Postvriend

Project PostvriendEen tijd geleden schreef Marjolijn al een blog over initiatieven waarbij je een kaartje kunt sturen aan zieke mensen. Er is nu een nieuw initiatief. Onlangs werd ik benaderd door Anneke van Project Postvriend. Via dit project kun je mensen aanmelden die het om wat voor reden dan ook moeilijk hebben en die zich eenzaam voelen. Anneke koppelt hen dan aan mensen die aangegeven hebben dat ze wel een kaart willen sturen, om zo de eenzaamheid een beetje te verlicht. Een super initiatief! Anneke vroeg mij of ik het project wilde ondersteunen door een aantal kaarten te sturen – iets dat ik graag heb gedaan! Want wat is er nu mooier dan een ander via een kaart een hart onder de riem steken? Meer informatie over dit prachtige project vind je op deze site.

En: Project Postvriend gaat geluk brengen op 8 en 9 juni tijdens de Geluksroute in Eindhoven! Samen met de geluksplukkers (bezoekers) gaat Anneke op locatie schrijven tegen eenzaamheid! Maak contact met een kaartje en bezorg iemand geluk door de brievenbus. Wil je mee doen? Zaterdag 8 juni vind je Project Postvriend tussen 14.00 en 16.00 uur @De Etalage van Stichting Robin Hood Eindhoven en op zondag van 12.00 tot 18.00 bij De Fabriek op Zondag. Heel veel succes Anneke!

Over Astrid

Duizendpoot, freelance tekstschrijver & redacteur & projectleider, wannabe schrijver van niet een maar twee boeken, fanatiek lezer, eigenaar webshop in kaarten Cardcetera, eigenaar tekstbureau Flytande, vrouw, zus, dochter, vriendin, hobby kok, dol op post, levensgenieter, hardloopster. Al deze onderwerpen komen (uiteindelijk) vast aan bod in een of meerdere blog berichten.
Dit bericht werd geplaatst in Achtergrondinformatie, Cardcetera, Writers en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Project Postvriend

  1. Henriëtte zegt:

    Geweldig!!
    Ik doe mee aan een project in de USA ( Girlslovemail) en heb dit ook aangekaart bij een bekende organisatie in Nederland. Helaas is er geen dergelijk project in Nederland.
    Ik ga nu direct kijken op de site van Project Postvriend. Ik weet uit ervaring ( n.a.v. mijn brieven/kaarten naar de USA ) dat deze “post” waardevol is !

Geef een reactie

