Give-away ter ere van het allereerste Robin magazine!

Een paar maanden geleden werden we benaderd door Kris – u weet wel van de prachtige By Kris kaarten en tevens de ontwerpster van de prachtige headers van onze blog en webshop. Ze vertelde heel enthousiast over het in oktober te verschijnen Robin magazine, gebaseerd op de leuke, creatieve Round Robins en helemaal vol met superleuke recepten en DIY-projecten. Nu zijn de dames van Cardcetera helemaal weg van koken en altijd op zoek naar leuke nieuwe recepten. We hoefden dus niet lang na te denken en zeiden ja tegen een advertentie en een give-away.

En nu is het dan zo ver – het magazine is net uitgekomen en we vinden het in een woord PRACHTIG! Wat een werk en wat een geweldig eindresultaat. Complimenten voor alle makers. Als je het nog niet hebt gekocht: doe het dan nu! Je krijgt er zeker geen spijt van 🙂

Ter ere van dit eerste Robin magazine hebben we twee leuke aanbiedingen voor jullie. Allereerst hebben we alle receptenkaarten met prachtige foto’s en Engelse recepten van TastyCards afgeprijsd – van 2,09 nu voor maar 1,49. Zo lang de voorraad strekt! Met deze prachtige kaarten maak je zelf je eigen kookboek – maar je kunt ze ook gebruiken voor je volgende Round Robin project, als cadeautje of voor Postcrossing.

Daarnaast geven we twee mooie sets met Atelier-kaarten en bijpassende stickers van Nouvelles Images weg. Deze kaarten en stickers passen perfect bij het thema van dit eerste magazine: koken, eten en zelf doen! Iedere set bestaat uit 2 stickersets (Kitchen & Confiture) en 5 kaarten uit de Atelier-serie. Hoe je mee doet? Volg ons blog en like onze Facebook-pagina (als je dat niet al lang doet natuurlijk :)) en laat via een reactie hieronder weten met welk ingrediënt jij het liefst kookt. Reageren kan tot en met 15 november 2012 – op 16 november 2012 maken we de twee winnaars bekend!

Robin Magazine
Over Astrid

Duizendpoot, freelance tekstschrijver & redacteur & projectleider, wannabe schrijver van niet een maar twee boeken, fanatiek lezer, eigenaar webshop in kaarten Cardcetera, eigenaar tekstbureau Flytande, vrouw, zus, dochter, vriendin, hobby kok, dol op post, levensgenieter, hardloopster. Al deze onderwerpen komen (uiteindelijk) vast aan bod in een of meerdere blog berichten.
Dit bericht werd geplaatst in Acties, Leuke tips en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Give-away ter ere van het allereerste Robin magazine!

  1. Erica zegt:

    Nice 😀 Ik volg jullie blog (nou ja, ik kom regelmatig kijken :)) en FB-pagina 😉

    Ik kook het liefste met…

    paprika’s

  2. Rachelle vN zegt:

    Ik volg jullie blog en Facbookpagina en ik kook het liefst met knoflook 🙂

  3. Susan zegt:

    Oh yess daar is jullie Give Away dan ook :). Ik was al benieuwd, had het n het Robin Magazine gelezen en al meteen komen snuffelen. Als ik weer eens een kaartje nodig heb of een speciaal kaartje voor Postcrossing weet ik jullie te vinden. Ik volg jullie nu en heb jullie ge-like-d op Facebook en meteen ook de Give Away gedeeld :).
    Ik kook het liefst met mijn wokpan 😉 hihi…uhm ingrediënt: Ui
    Warme groentjess van Susan

  4. Maud zegt:

    Ik kook het liefst met verse basilicum!

  5. Wilma Dekker zegt:

    Leuke actie! Ik kook het liefst met het ingrediënt: Ui!

  6. Silvia zegt:

    Uiteraard volg ik jullie op alle manieren, ik wil tenslotte wel op de hoogte blijven van de allerleukste kaarten!!!
    Die receptenkaarten van jullie zijn prachtig, daar heb ik al een hoop mensen blij mee gemaakt!

    Mij favoriete ingrediënt is champignon, die stop ik bijna overal in hahaha, wel vaak samen met een uitje 🙂

  7. B.B. zegt:

    Herfst… altijd perfect om verschillende soorten pompoenen te kopen en pompoensoep te maken: exotisch, pikant, met kip, enz.,

  8. Pingback: Robin Give Away bij Cardcetera | Robin Magazine

Geef een reactie

