Even voorstellen: Els O.

Wil jij ook weten wie die prachtige foto´s van de Cardcetera kaarten maakt? De komende tijd stellen we onze fotografen aan jullie voor! Als eerste Els Oostveen – die onder andere de populaire katten kaarten en de mooie set vintage heeft gemaakt.

Hoi, even voorstellen – mijn naam is Els Oostveen…

Cake with flowers

Sinds een jaar of zes ben ik fotograaf. Eerst als hobby, maar inmiddels verdien ik een deel van mijn inkomen met (voornamelijk) bruidsfotografie. Het mooie aan trouwfotografie is dat trouwfoto’s vaak een leven lang gekoesterd worden. Ik vind het daarom belangrijk dat de trouwfoto’s niet alleen mooi en tijdloos zijn, maar daarnaast ook zo goed mogelijk de emotie en sfeer van de dag vastleggen. Ik probeer het verhaal van het bruidspaar en hun dag in een serie spontane, zo min mogelijk geposeerde beelden te vertellen, zodat het bruidspaar zelfs vele jaren later nog hun trouwdag kan herbeleven door middel van de foto’s.

Glasses

Daarnaast fotografeer ook graag mijn persoonlijke leven. Ik ben een groot liefhebber van katten en van koken en die twee onderwerpen inspireren ook mijn fotografie. Verder haal ik veel inspiratie uit het werk van anderen. Ik kan uren rondkijken op fotografieblogs, receptenblogs en natuurlijk op Pinterest en Flickr.

 

Favourite Writing Place

Sinds begin 2012 werk ik samen met Astrid aan de eigen Cardcetera kaartenlijn. Ik heb een aantal foto’s geleverd, onder andere voor de series Vintage, Dining en Cats. Als fotograaf geeft het me natuurlijk een kick om mijn foto’s als kaarten terug te zien. Maar daarbij is het ook superleuk dat mensen mijn kaarten ook daadwerkelijk naar elkaar sturen. Zelf word ik altijd blij van een kaartje, dus vind ik het een mooie gedachte dat mensen mijn foto’s gebruiken om elkaar te verrassen met een persoonlijke boodschap. Ik hoop nog veel samen te werken met Cardcetera in de toekomst!

Over Astrid

Duizendpoot, freelance tekstschrijver & redacteur & projectleider, wannabe schrijver van niet een maar twee boeken, fanatiek lezer, eigenaar webshop in kaarten Cardcetera, eigenaar tekstbureau Flytande, vrouw, zus, dochter, vriendin, hobby kok, dol op post, levensgenieter, hardloopster. Al deze onderwerpen komen (uiteindelijk) vast aan bod in een of meerdere blog berichten.
Dit bericht werd geplaatst in Achtergrondinformatie, Webshop nieuws en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Even voorstellen: Els O.

  1. Pingback: Even voorstellen: Erica T. | Cardcetera

  2. Pingback: Fotowedstrijd: wie levert een foto aan voor The Dutch connection?! | Cardcetera

  3. Pingback: Finally available: The French Connection! | Cardcetera

  4. Pingback: Nu te koop: The French Connection! | Cardcetera

  5. Pingback: The Postcard Cure: week 24 – Typical Dutch | Cardcetera

  6. Pingback: The Postcard Cure week 51: Favourites of 2013 (part 1) | Cardcetera

Geef een reactie

