Postcard give-away!

Deze kaarten kun je winnen!

En we blijven trakteren! Stel je nou voor dat je ondanks de mooie kortingsactie op dit moment eigenlijk geen kaarten wil of mag kopen van jezelf, bijvoorbeeld omdat je al een hele doos kaarten op voorraad hebt. Het zou toch jammer zijn als je dan niet kunt profiteren van onze verjaardag… Daarom organiseren we ook een postcard give-away. Je hoeft geen bestelling te doen. Je hoeft ons alleen te laten weten dat je ons volgt (of bent gaan volgen na het lezen van dit bericht!) via Facebook, Twitter en / of Pinterest. Op 3 juni kiezen we willekeurig een winnaar uit en die ontvang een mooie stapel kaarten van ons. Gratis! En: je kunt ook meedoen als je nog nooit bij ons besteld hebt! In de stapel van 30 kaarten zitten onder andere kaarten van Ars Vivendi, ArtPress, ByKris, Nouvelles Images, Limoon, Bildreich en Inkognito.

Laat een berichtje achter op onze Facebook-pagina of onder dit bericht, zodat we ook weten dat je ons volgt. En: over ons twitteren of onze informatie delen op Facebook vergroot je kansen natuurlijk!

You can win these postcards!

And another gift to you from us! What if you aren´t able to buy any postcards at the moment, despite our great discount offer (10% discount with the code blog1year)? It would be a shame that you aren´t able to enjoy this celebration with us…. So, we are also hosting a postcard give-away. You don´t have to order with us. You only have to let us know you follow us (or started following us after reading this message) on Facebook, Twitter and / or Pinterest. It´s that easy! And it is all free – even if you have never ordered with us in the past. In the pile of 30 postcards you will find cards by Ars Vivendi, ArtPress, ByKris, Limoon, Nouvelles Images, Bildreich and Inkognito.

Just leave a message for us on Facebook or on this blog – so we know you like us and follow us! And if you tweet about us or share our information on Facebook you double your chances!

Over Astrid

Duizendpoot, freelance tekstschrijver & redacteur & projectleider, wannabe schrijver van niet een maar twee boeken, fanatiek lezer, eigenaar webshop in kaarten Cardcetera, eigenaar tekstbureau Flytande, vrouw, zus, dochter, vriendin, hobby kok, dol op post, levensgenieter, hardloopster. Al deze onderwerpen komen (uiteindelijk) vast aan bod in een of meerdere blog berichten.
Dit bericht werd geplaatst in Acties, Webshop nieuws en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

23 reacties op Postcard give-away!

  1. Leuke actie! Natuurlijk meegedaan en ik volg nu ook op Facebook en Pinterest.

  2. Henderica zegt:

    Ook ik wil graag meedoen 🙂
    Ik volgde jullie Twitter al en nu ook jullie Facebook pagina 😀

  3. rachelle zegt:

    Wat een leuke actie! Ik volg jullie op Facebook en zie zóveel moois op jullie website 🙂

  4. saskia zegt:

    Gefeliciteerd, wist nog niet van deze site af, ga jullie volgen op facebook, op naar de 5 jaar 🙂

  5. Petra zegt:

    Hé,
    Ik volg jullie al een hele tijd. Een site om vrolijk van te worden

    Groetjes,
    Petra

  6. Karine Scott zegt:

    I love cardcetera… I follow you on facebook

  7. Pingback: Winner of the 25 euro coupon | Cardcetera

  8. Sandy zegt:

    Hoi hoi,
    Ik kwam jullie site per toeval tegen, en wil graag meedoen met de winactie. Ik volg jullie op twitter (@passion2create) en op Facebook onder mijn eigen naam, Sandy 🙂
    Ik ben heel erg benieuwd, ik ben al een poosje postcrosser (SandyLeone) maar niet bekend met de merknamen uit het artikel. Een mooie kans dus om kennis te mogen maken met dit soort kaarten. 😉

    Fijne avond!

  9. Susanne zegt:

    Natuurlijk volg ik jullie!
    Nu nog even alleen op Twitter, maar zal Facebook ook in orde maken zodra ik weer thuis ben.

  10. marjolijn zegt:

    Ik volg jullie:-)

  11. Jessica zegt:

    Ik volg jullie hier en op facebook 🙂

  12. EricaDonker zegt:

    Ik volg jullie op Facebook 😀 (Twitter doe ik momenteel niet zoveel mee, wie weet komt dat nog weer een keertje)

  13. Gerda zegt:

    I follow you, I I follow……..

  14. Simone zegt:

    Ik volgde jullie al maar meedoen wil ik natuurlijk wel. 🙂 (Is dat leuk trouwens, Pinterest? Heb er nog niks mee gedaan.)

  15. Desiree zegt:

    na mijn laatste bestelling van een week of 2 geleden mag ik ook echt geen kaarten meer kopen ;-( Maar ik ben wel een volger op facebook 🙂

  16. Gina zegt:

    Gefeliciteerd! Ik volgde jullie al op Twitter en vind deze actie een superactie.

  17. ifthelensfits zegt:

    I don’t use twitter, but I follow everything you post on facebook! 🙂

  18. Silvia van Muijlwijk zegt:

    Wat een leuke akties allemaal zeg!! Ik heb al ontzettend leuke gratis kaartjes ontvangen bij mijn bestelling, echt super!!! En ik volg jullie al een tijdje op zowel facebook als twitter!! Ga zo door en nog van harte gefeliciteerd natuurlijk!

  19. Barbara zegt:

    I just started following you on Pinterest! Great boards. Barbara

  20. martice zegt:

    Ik volg geloof ik ook al bij van alles en nog wat 😉

Geef een reactie

