Kies jouw favoriete kaart! Choose your favourite postcard!

Zondag is het zo ver: wereld postdag! Een mooie dag om te beginnen met `52 weeks of mail` vinden de mensen van Etsy greetings. Wij van Cardcetera vinden dit een prachtig initatief en we brengen het dan ook graag bij jullie onder de aandacht.

This Sunday it`s world post day! A great day to start the `52 weeks of mail` project according to the people of Etsy greetings. We at Cardcetera think this is a great idea and want to bring it to your attention.

Kies jouw favoriete kaart en wij sturen deze naar je toe!
Speciaal voor onze klanten hebben we een leuke actie bedacht om het begin van het `52 weeks of mail`  project te openen. Kies jouw favoriete kaart uit onze webshop uit en laat ons weten waarom jij juist deze kaart zo graag wil ontvangen. De leukste drie reacties ontvangen van ons deze kaart beschreven en wel per post! Onze eerste kaarten voor het project zijn daarmee verstuurd. Je kunt reageren via Facebook, Twitter of door een reactie op onze blog achter te laten. Stuur je reactie voor 16 oktober 2011 aan ons door. Let wel: je kunt geen kaart kiezen die op dit moment uitverkocht is! Alle kaarten die beschikbaar zijn, dus ook A5-kaarten of wenskaarten, kun je kiezen.

Choose your favourite card and we will send it to you!
For our loyal customers we came up with a nice idea to open the `52 weeks of mail` project. Choose your favourite card from our webshop en let us know why you want to receive this particular card. The most original three responses will receive the card written and stamped in their mailbox! Our first cards for this special project will be send this way. Leave your favourite card and your motivation for it at our Facebook-page, send a DM or tweet on Twitter or leave a message at our blog. Send your response before October 16th, 2011. Note: you can not choose a card that is sold out at the moment! All other cards, also big cards or doubles, can be chosen!

Over Astrid

Duizendpoot, freelance tekstschrijver & redacteur & projectleider, wannabe schrijver van niet een maar twee boeken, fanatiek lezer, eigenaar webshop in kaarten Cardcetera, eigenaar tekstbureau Flytande, vrouw, zus, dochter, vriendin, hobby kok, dol op post, levensgenieter, hardloopster. Al deze onderwerpen komen (uiteindelijk) vast aan bod in een of meerdere blog berichten.
Dit bericht werd geplaatst in Acties, Jouw mening, Leuke tips en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Kies jouw favoriete kaart! Choose your favourite postcard!

  1. Henriëtte zegt:

    actie 52 weeks of mail
    favoriete kaart
    Durch den schnee (Through the snow) van Bildreich

    Dit is mijn favoriete kaart………..zeer sfeervol en voor mij even het idee dat ik ergens anders ben:)
    En, de kaarten van Bildreich vind ik prachtig!

    groetjes Henriëtte

  2. marjolijn zegt:

    Alle kaarten van limoon vooral met de regenboog. limoon kaarten zijn vrolijk, simpel maar veelzeggend en maakte één zware dag lichter.het geeft te denken hoe simpel en mooi het leven kan zijn. eén boodschap die ik bij mij hou en daarom hou ik van limoon.limoon rocks!!!

  3. Ria zegt:

    Vandaag via postcrossing (en een antwoord op mijn reactie) jullie site ontdekt en ik zal er zeker nog eens beter naar gaan kijken. Mijn favoriete kaart is Zwischen Himmel und Erde (Reading) uit de Bildreich serie. Ik ben nl. gek op fotoboeken (niet zo gek als fotograaf) én verzamel kaarten van lezende vrouwen, afkomstig van mijn leesverslaving. Dat komt hier mooi bij elkaar!

  4. Erica zegt:

    Mijn favoriete kaart uit jullie collectie is: dishes van Graphique du France.

    Ik ben gek op zwartwit fotografie, maar waarom ik deze kaart juist zo leuk vind is het jaren ’50 sfeertje wat de kaart uitstraalt. Maar tegelijkertijd ook een soort emancipatie, omdat man en vrouw (met een grote lach op haar gezicht) samen aan de afwas staan. Deze kaart heeft heel lang bij ons in de keuken gehangen, omdat ik hem zo leuk vind. Mijn man en ik staan samen ook altijd de afwas te doen en ook bij ons is het dat de man de afwas doet en ik droog 😉

  5. Judith zegt:

    Ik ben vandaag voor het eerst op jullie site terecht gekomen en heb meteen maar even een flinke bestelling gedaan 😀
    Mijn favoriete kaart is Men on truck van NI omdat het me doet denken aan de reizen die ik graag nog wil maken. Ik houd van fotograferen en zou graag zelf nog eens ‘deze’ foto maken!

  6. Anneke zegt:

    Rack Blue Flowers van Nouvelles Images, dat is mijn favoriete kaart, daar staan namelijk allemaal bloemetjes op waar ik echt vrolijk van word:)
    Ik heb zojuist nog een keertje geluisterd naar het intervieuw, echt leuk!

  7. Pingback: Interview op Radio Decibel voor 52 weeks of mail! | Cardcetera

  8. Pingback: Leuk idee: 52 weeks of mail | Avonturen in Oostenrijk

  9. Bar zegt:

    Café Chat – Paris. Encore plus toepasselijk dan Le chat dans la Théière. Wie o wie stuurt mij deze uitzonderlijk toepasselijke kaart? Ik ben dol op Parijs, dol op katten (sta zelf te boek als kattig en als geen katje om zonder handschoenen aan te pakken) en, okay, daar stopt dan meteen de overeenkomst met katten, ook tamelijk dol op alcoholica. En mijn favoriete café (het kan geen toeval zijn dat bijna alle cafés “Bar” heten) heeft de deur dag en nacht wagenwijd open staan voor iedere kat die Parijs en omstreken rijk is. Naast alcoholica serveren ze er brokjes en Sheba. En deze kat weet dat.
    Groetjes,
    Barbara

  10. http://www.cardcetera-webshop.nl/a-19475633/ni-standard-size-postcards/nouvelles-images-malagasy-child
    Deze kaart vind ik super, omdat dit kind ondanks alles nog steeds kan lachen 🙂 Er is zoveel armoede in de wereld en wij maar klagen dat we het moeilijk hebben.

  11. Yesssss ik heb gewonnen 😀 Dank jullie wel 😀

Geef een reactie

